ניהול לקוחות

מידע כללי

צ'רצ'יל מחשבים - תמיכה קבועה מרחוק:
חברתנו עוברת לממשק ניטור ואיבחון אוטומטי חדש, על-מנת  להשתדרג ולהשתפר בכיסוי הבעיות ומתן פתרונות הולמים. שירות זה נועד לנטר ולטפל במקרים כגון: ניצול נפח ...
א', 11 מרץ, 2018 at 11:41 AM
תהליך פתיחת קריאה/מעקב קריאה:
לשלוח מייל ל : help@churchill.co.il  ולציין את הבעיה/תקלה. מתקבל מייל מענה עם קישור לכרטיס (ticket) בעל נושא הבעיה. ללחוץ על הקישור שמעביר לאתר ...
א', 11 מרץ, 2018 at 11:41 AM