ניהול לקוחות

מידע כללי

תהליך פתיחת קריאה/מעקב קריאה:
לשלוח מייל ל : help@churchill.co.il  ולציין את הבעיה/תקלה. מתקבל מייל מענה עם קישור לכרטיס (ticket) בעל נושא הבעיה. ללחוץ על הקישור שמעביר לאתר ...
א', 2 דצמ, 2018 at 1:14 PM
צ'רצ'יל מחשבים - תמיכה קבועה מרחוק ופתיחת קריאה לתקלות:
חברתנו עוברת לממשק ניטור ואיבחון אוטומטי חדש, על-מנת  להשתדרג ולהשתפר בכיסוי הבעיות ומתן פתרונות הולמים. שירות זה נועד לנטר ולטפל במקרים כגון: ניצול נפח ...
ג', 4 דצמ, 2018 at 11:53 AM