חברתנו עוברת לממשק ניטור ואיבחון אוטומטי חדש, על-מנת  להשתדרג ולהשתפר בכיסוי הבעיות ומתן פתרונות הולמים.

שירות זה נועד לנטר ולטפל במקרים כגון:

  • ניצול נפח דיסק.
  • שימוש יתר בזיכרון המחשב.
  • תקלות חומרה.
  • תפעול והגדרה של מדפסות וסורקים.
  • עדכוני תוכנות אנטי וירוס.
  • ביצוע גיבויים למחשבים ולשרתים.
  • מענה לתקלות אופיס, 365,    וכולי.

עקב מעבר לממשק התמיכה החדש, וודאי תבחינו באייקון חדש, הנמצא באזור הסמלים המוסתרים, ונראה כך:

 


לחיצה על האייקון פותחת תת תפריט, אשר מאפשר להגיע ישירות אל פורטל התמיכה על מנת להקיש קוד לשליטה מרחוק:


 להתעדכן בפתרונות נגישים למגוון תקלות במרכז המידע שלנו:



 או  לפתוח כרטיס קריאת שרות:




שבו תוכלו לתאר את אפיון התקלה, ולהוסיף צילום או מסמך אשר רלוונטיים לתקלה/בעייה המדווחת:


 

ישנה אפשרות לצרף מסמך רלוונטי או צילום מסך אל הכרטיס על ידי הקשה על סימן הפלוס הירוק :



  • Take screenshot: צילום כל המסך בשלמותו
  • Paste from clipboard: הדבקת חיתוך מדוייק יותר - אפשר להיעזר בsnipping tool, החיתוך האחרון נשמר אוטומטית ואפשר לצרפו ישר ללא שמירה לפני.
  • Attach image file: צירוף של  תמונה לכרטיס.


אם ברצונכם להוסיף חיתוך מדוייק יותר, תוכלו להשתמש באפליקציית כלי החיתוך -snipping tool אשר נמצאת בתת התפריט:



לתחילת המאמר