חברתנו עוברת לממשק ניטור ואיבחון אוטומטי חדש, על-מנת להשתדרג ולהשתפר בכיסוי הבעיות ומתן פתרונות הולמים.
שירות זה נועד לנטר ולטפל במקרים כגון:
- ניצול נפח דיסק.
- שימוש יתר בזיכרון המחשב.
- תקלות חומרה.
- תפעול והגדרה של מדפסות וסורקים.
- עדכוני תוכנות אנטי וירוס.
- ביצוע גיבויים למחשבים ולשרתים.
- מענה לתקלות אופיס, 365, וכולי.
עקב מעבר לממשק התמיכה החדש, וודאי תבחינו באייקון חדש, הנמצא באזור הסמלים המוסתרים, ונראה כך:
לחיצה על האייקון פותחת תת תפריט, אשר מאפשר להגיע ישירות אל פורטל התמיכה על מנת להקיש קוד לשליטה מרחוק:
להתעדכן בפתרונות נגישים למגוון תקלות במרכז המידע שלנו:
או לפתוח כרטיס קריאת שרות:
שבו תוכלו לתאר את אפיון התקלה, ולהוסיף צילום או מסמך אשר רלוונטיים לתקלה/בעייה המדווחת:
ישנה אפשרות לצרף מסמך רלוונטי או צילום מסך אל הכרטיס על ידי הקשה על סימן הפלוס הירוק :
- Take screenshot: צילום כל המסך בשלמותו
- Paste from clipboard: הדבקת חיתוך מדוייק יותר - אפשר להיעזר בsnipping tool, החיתוך האחרון נשמר אוטומטית ואפשר לצרפו ישר ללא שמירה לפני.
- Attach image file: צירוף של תמונה לכרטיס.
אם ברצונכם להוסיף חיתוך מדוייק יותר, תוכלו להשתמש באפליקציית כלי החיתוך -snipping tool אשר נמצאת בתת התפריט: