קיימות  שתי דרכים לשלוח תשובות אוטומטיות של 'מחוץ למשרד'. הדרך שתבחר בה תלויה בסוג  חשבון הדואר האלקטרוני שברשותך:


לחץ על קובץלאחר מכן בחר את התמונה שלהלן  התואמת את גירסת Outlook שברשותך.



אם אתה רואה את לחצן תשובות  אוטומטיותבצע  את השלבים להגדרת תשובה אוטומטית



אם אינך רואה את לחצן תשובות  אוטומטיותבצע  את השלבים ל שימוש  בכללים כדי להשיב להודעת 'מחוץ למשרד'



הגדרת תשובה אוטומטית:


1. בחר קובץ תשובות אוטומטיות.



הערה: עבור Outlook 2007 בחר כלים מסייע מחוץ למשרד.



2. בתיבה תשובות אוטומטיותבחר שלח תשובות אוטומטיות.

תוכל גם להגדיר טווח תאריכים עבור תשובות אוטומטיות. פעולה זו תבטל  את התשובות האוטומטיות בתאריך ובשעה שתזין עבור מועד הסיום. אם לא תעשה זאת, תצטרך  לבטל את התשובות האוטומטיות באופן ידני.



2. בתיבה תשובות אוטומטיות, בחר שלח תשובות אוטומטיות.




 

הערה: שליחת תשובות אוטומטיות אל כל  אדם מחוץ לארגון שלי תשלח את התשובה האוטומטית  שלך לכל הודעת דואר  אלקטרוני, כולל ידיעונים, פרסומות ואפילו דואר זבל. אם  ברצונך לשלוח תשובות  אוטומטיות לאנשים מחוץ לארגון שלך, מומלץ לבחור את  האפשרות אנשי  הקשר שלי  בלבד



 

4. בחר אישור כדי   לשמור את ההגדרות.

 




ביטול תשובות אוטומטיות של 'מחוץ  למשרד'



כאשר Outlook מוגדר  לשליחת תשובות אוטומטיות, תופיע מתחת לרצועת הכלים הודעה עם  מידע זה.  בחר בטל כדי לבטל תשובות אוטומטיות של  'מחוץ למשרד'. אם  ברצונך לשנות את התאריכים עבור התשובה האוטומטית שלך או את  ההודעה ששלחת, השתמש  בשלבים שלעיל כדי לשנות את ההגדרות.


הערה: עבור Outlook  2007כדי  לבטל תשובות 'מחוץ  למשרד', בחר כלים מסייע  מחוץ למשרד ובטל את הסימון בתיבת  הסימון שלח  תשובות 'מחוץ למשרד' אוטומטיות.



פתרון בעיות: איני רואה את  האפשרות  'תשובות אוטומטיות'


אם אינך רואה את האפשרות Automatic Replies לאחר  בחירת קובץ, כנראה שאתה משתמש  בחשבון Gmail‏ או Yahoo או  בחשבון אחר מסוג POP או IMAP שאינו תומך בתכונה 'תשובות  אוטומטיות' של Outlook. באפשרותך  להגדיר כלל שישיב להודעות  נכנסות, אך רק אם תשאיר את Outlook פועל.  לקבלת מידע נוסף, ראה  שימוש   בכללים כדי לשלוח הודעת 'מחוץ למשרד'.

 


לתחילת המאמר