כדי לשלוח ולקבל את הדואר  האלקטרוני שלך ב- Outlook, תצטרך  תחילה להוסיף את חשבון הדואר האלקטרוני שלך ל- Outlook. באפשרותך  להוסיף חשבון דואר אלקטרוני אחד או יותר, כולל חשבונות Office 365‏, Exchange‏, Outlook.com‏, Gmail‏, Yahoo‏, iCloud או  חשבונות דואר אלקטרוני אחרים של ספקים חיצוניים.


הוספה  מהירה של חשבון דואר אלקטרוני


ניתן להוסיף חשבונות דואר אלקטרוני  רבים, כולל חשבונות Microsoft Exchange, חשבונות Outlook.com‏, Hotmail.com ו- Live.com, חשבונות Office 365  וחשבונות POP ו- IMAP אחרים, באמצעות אפשרות ההגדרה  האוטומטית של Outlook.  באפשרותך  להשתמש בהוראות אלה כדי להוסיף את החשבון הראשון שלך או חשבונות נוספים.


בסוף התהליך חובה לסגור ולפתוח אאוטלוק מחדש 



2010 outlook:

 

קביעת חשבון ברירת מחדל


outlook 2013,2016:


1. פתח את Outlook ובחר קובץ > הוספת חשבון.



הערה: משתמשי Outlook 2007 צריכים לבחור כלים > הגדרות חשבון. בכרטיסיה דואר אלקטרוני, בחר חדש.


2. עבור Outlook 2016, הזן את  כתובת הדואר האלקטרוני שלך ולאחר מכן בחר התחבר.

עבור Outlook 2013 , בחר 'חשבון דואר אלקטרוני' ולאחר  מכן הזן את השם, כתובת הדואר האלקטרוני והסיסמה שלך. לאחר מכן, בחר 'הבא'.




עבור Outlook 2010 ,  סגור את הoutlook - היכנס ללוח הבקרה, בחר דואר 





בחר חשבונות דואר אלקטרוני

 




בחר חדש



הזן את פרטי החשבון הנוסף ובחר הבא



3. אם תתבקש, הזן שוב את הסיסמה שלך ולאחר מכן בחר אישור וסיום כדי  להתחיל להשתמש ב- Outlook.

הערה: באפשרותך  להשתמש בשלבים אלה כדי להוסיף את החשבון הראשון שלך או חשבונות נוספים ל- Outlook.

 




קביעת חשבון ברירת מחדל:


לאחר שהוספת את החשבון ניתן לבחור את חשבון ברירת המחדל (החשבון  הראשי) ממנו יישלח הדואר.

 

בחלונית  חשבונות הדואר יש לסמן את החשבון הרצוי



ולבחור קבע כברירת מחדל (אייקון של וי בתוך עיגול שחור, מסומן  במספר 2 בתמונה).




בסוף התהליך חובה לסגור ולפתוח אאוטלוק מחדש 


ייתכן ותצטרכו לחכות מספר דקות כדי שאאוטלוק יסיים להגדיר את החשבון הראשי מחדש.


כעת נוכל להעתיק דואר מהחשבון המשני אל הראשי, במידה ונרצה.

למאמר על העתקת מידע בין חשבונות הדואר לחץ כאן:    https://goo.gl/2B8EJT



לתחילת המאמר