כאשר מותקן במחשב יישום Outlook, כגון Outlook 2016, ניתן להשתמש בו להעברת  דואר אלקטרוני, אנשי קשר ופריטי לוח שנה מחשבון דואר אלקטרוני אחד לחשבון דואר  אלקטרוני אחר.


לדוגמה, נניח שיש לך  תיבת דואר של Office 365 וחשבון Gmail. באפשרותך להוסיף את שניהם ל- Outlook 2016. לאחר מכן, תוכל להשתמש  ב- Outlook 2016 כדי לייצא פריטים מחשבון Gmail שלך ולייבא אותם לתיבת  הדואר שלך ב-Office 365


ייצוא פריטים מתבצע  על-ידי יצירת קובץ .pst. זהו  קובץ נתונים של Outlook השמור במחשב ומכיל את  ההודעות שלך ופריטי Outlook נוספים. 

באפשרותך להוסיף את חשבון הדואר האלקטרוני שלך ב- Office 365 ליישום של Outlook, כגון  Outlook 2016 או Outlook 2013. לאחר מכן, תוכל להשתמש ב- Outlook להעברת דואר אלקטרוני, אנשי קשר ופריטי לוח שנה אל תיבת הדואר שלך  ב- Office 365. אלה הפעולות שעליך לבצע:

לחץ על הקישורים כדי לעבור אל המיקום הרלוונטי:


Outlook 2007


Outlook_2010


Outlook_2013_2016


1. בחלק העליון של רצועת  הכלים של  Outlook, בחר קובץ.

אם רצועת הכלים אצלך אינה כוללת את  האפשרות קובץ בפינה הימנית העליונה, ראה איזו  גירסה של Outlook נמצאת ברשותי? כדי לדעת איזו גירסה של  Outlook יש לך ולקבל את הוראות  הייצוא המתאימות.


2. בחר פתח ויצא ‏> יבא/יצא.


3. בחר יצא לקובץ.


4. לחץ על קובץ  נתונים של  Outlook (.pst) ולאחר מכן לחץ על הבא.

5. בחר את השם של חשבון  הדואר האלקטרוני שיש לייצא, כפי שמוצג בתמונה שלהלן. בכל עת ניתן לייצא מידע עבור  חשבון אחד בלבד.

ודא שתיבת הסימון כלול תיקיות משנה נבחרה.  כך, כל נתוני החשבון ייוצאו: לוח שנה, אנשי קשר ותיבת הדואר הנכנס. בחר הבא.


6. לחץ על עיון כדי  לבחור את המיקום לשמירת קובץ נתונים של  Outlook (.pst)‏. הקלד שם  קובץ ולאחר מכן לחץ עלאישור כדי להמשיך.


7. אם אתה מייצא אל קובץ  נתונים של  Outlook (.pst)‏ קיים, תחת אפשרויותציין את הפעולה שיש לבצע בעת ייצוא פריטים שכבר  קיימים בקובץ.

8. לחץ על סיום.

9. לחץ על אישור (מומלץ  לא להוסיף סיסמא).

10. Outlook מתחיל את הייצוא באופן מיידי, אלא אם נוצר קובץ נתונים של Outlook (.pst)‏ חדש או אם נעשה שימוש בקובץ המוגן באמצעות סיסמה.

         כעת, לאחר שנתוני Outlook שלך  נמצאים בקובץ‎.pst, הם ניידים! לדוגמה, תוכל לשמור את קובץ ה.pst ב-  OneDrive ולאחר מכן להוריד אותו למחשב החדש. לחלופין, תוכל לשמור אותו בכונן  הבזק מסוג USB, לחבר את הכונן למחשב  החדש ואז לייבא את הדואר האלקטרוני, אנשי הקשר ופריטי לוח השנה אל Outlook.





 

:Outlook 2010 ייצוא 





 

1. בחלק העליון של רצועת  הכלים של  Outlook, בחר את הכרטיסיה קובץ.

אם רצועת הכלים אצלך אינה כוללת את  האפשרות קובץ בפינה הימנית העליונה, ראה איזו  גירסה של Outlook נמצאת ברשותי? כדי  לדעת איזו גירסה של Outlook יש לך ולקבל  את הוראות הייצוא המתאימות.


2. בחר אפשרויות.


3. בתיבה 'אפשרויות Outlook', בחר מתקדם.


4. תחת המקטע ייצואבחר ייצא.


5. לחץ על ייצוא  לקובץ ולאחר מכן לחץ על הבא.

6. לחץ על קובץ  נתונים של  Outlook (.pst) ולאחר מכן לחץ על הבא.

7. בחר את השם של חשבון  הדואר האלקטרוני שיש לייצא, כפי שמוצג בתמונה שלהלן. בכל עת ניתן לייצא מידע עבור  חשבון אחד בלבד.

ודא שתיבת הסימון כלול תיקיות משנה נבחרה.  כך, כל נתוני החשבון ייוצאו: לוח שנה, אנשי קשר ותיבת הדואר הנכנס. בחר הבא.


8. לחץ על עיון כדי  לבחור את המיקום שבו ברצונך לשמור את קובץ הנתונים של Outlook (.pst)  וכדי להזין שם קובץ.  לחץ על אישור כדי להמשיך.

9. אם אתה מייצא לקובץ  נתונים קיים של  Outlook (.pst),  תחת אפשרויותציין מה צריך לעשות בעת ייצוא פריטים שכבר  קיימים בקובץ.

10. לחץ על סיום.

11. הייצוא מתחיל באופן  מיידי, אלא אם נוצר קובץ נתונים חדש של  Outlook (.pst)  או אם הייצוא מתבצע אל  קובץ קיים המוגן באמצעות סיסמה.

 

Outlook 2007:ייצוא 

 

1. ב- Outlook 2007, בחלק העליון של רצועת הכלים, בחר קובץ.

אם רצועת הכלים אצלך אינה כוללת את  האפשרות קובץ בפינה הימנית העליונה, ראה איזו  גירסה של Outlook נמצאת ברשותי?  כדי לדעת איזו גירסה של Outlook יש לך ולקבל את הוראות הייצוא המתאימות.


2. בחר ייבוא  וייצוא.


3. בחר ייצוא  לקובץ ולאחר מכן לחץ על הבא.


4. לחץ על קובץ  תיקיות אישיות (.pst) ולאחר  מכן לחץ על הבא.


5. בחר את השם של חשבון  הדואר האלקטרוני שיש לייצא, כפי שמוצג בתמונה שלהלן. בכל עת ניתן לייצא מידע עבור  חשבון אחד בלבד.

ודא שתיבת הסימון כלול תיקיות משנה נבחרה.  כך, כל נתוני החשבון ייוצאו: לוח שנה, אנשי קשר ותיבת הדואר הנכנס. בחר הבא.


6. לחץ על עיון כדי  לבחור את המיקום שבו ברצונך לשמור את קובץ הנתונים של Outlook (.pst)  וכדי להזין שם קובץ.  לחץ על אישור כדי להמשיך.

7. אם אתה מייצא לקובץ  נתונים קיים של  Outlook (.pst),  תחת אפשרויותציין מה צריך לעשות בעת ייצוא פריטים שכבר  קיימים בקובץ.

8. לחץ על סיום.

9. הייצוא מתחיל באופן  מיידי ... אלא אם אתה יוצר קובץ נתונים חדש של Outlook (.pst)  או מייצא לקובץ ‎.pst קיים המוגן באמצעות סיסמה. במקרים אלה, תופיע תיבת דו-שיח זו:


אם אינך מעוניין להגן על הקובץ באמצעות סיסמה,  בחר אישור


לתחילת המאמר