באפשרותך להיכנס ל- Office מתוך  חלון היישום או ממקטע המידע ביישום.

עצה: לקבלת עזרה בהגדרת חשבונות דואר אלקטרוני ביישום שולחן העבודה של Outlook במחשב PC או Mac, ראההגדרת דואר אלקטרוני של Outlook במחשב PC או הוספת חשבון דוא"ל ל- Outlook ב- Mac.


כניסה מתוך חלון  היישום   


1. פתח יישום, כגון Word או Excel (אם אתה משתמש ב- Outlook, בצע את השלבים תחת "כניסה מתפריט 'קובץ'" במקום זאת), ולאחר מכן פתח קובץ קיים או צור קובץ חדש.


2. בפינה השמאלית העליונה של חלון היישום, לחץ על היכנס (אם אתה רואה שם במקום היכנס, פירוש הדבר שכבר נכנסת ליישום).



3. בחלון הכניסה, הקלד את כתובת הדואר האלקטרוני והסיסמה שבהן אתה משתמש עם Office. זה יכול להיות חשבון Microsoft האישי ששייכת ל- Office, או שם המשתמש והסיסמה שבהם אתה משתמש בחשבון שלך בעבודה או בבית הספר. לחץ על הבא.


כניסה מתפריט  'קובץ'

   

1. פתח יישום, כגון Word או Excel, ולאחר מכן פתח קובץ קיים או צור קובץ חדש.


2. בחר קובץ > חשבון (או חשבון Officeאם אתה משתמש ב- Outlook). אם עדיין לא נכנסת, לחץ על כניסה.



3. בחלון הכניסה, הקלד את כתובת הדואר האלקטרוני והסיסמה שבהן אתה משתמש עם Office. זה יכול להיות חשבון Microsoft האישי ששייכת ל- Office, או שם המשתמש והסיסמה שבהם אתה משתמש בחשבון שלך בעבודה או בבית הספר. לחץ על הבא.

 

 

לתחילת המאמר