ייתכן שהמונח FAST Search לא יהיה חדש עבורך אם ניהלת אתרי SharePoint במהלך העשור הנוכחי. עם Microsoft Exchange Server 2016, ארכיטקטורת החיפוש המהיר הוצגה ל- Exchange. באמצעות חיפוש מהיר, תכונות חדשות שונות זמינות למשתמשי תיבת הדואר של Exchange 2016, כולל הצעות חיפוש והצעות אנשים . הצעות אלה חושבות באופן דינמי על סמך החיפושים הקודמים שלך ושמות האנשים שאתה מתקשר אליהם לעתים קרובות. ערכת התכונות החדשה זמינה כאשר אתה משתמש ב- Outlook באינטרנט כדי להתחבר לתיבת דואר ב- Exchange Server 2016 או ב- Exchange Online. בנוסף, Outlook 2016 Desktop גם מנצל את החיפוש המהיר החדש בעת התחברות לאותן תיבות דואר.


התפתחות החיפוש ב- Outlook

עד  - Outlook 2003 Outlook השתמש ב- Windows Desktop Search (WDS) כדי ליצור אינדקס של נתוני דאטה של אאוטלוק  (.pst), וקובצי Outlook   לא מקוונים(ost.). אינדקסים אלה נוצרים על הדיסק המקומי. במקביל, Outlook משתמש באותה ארכיטקטורת WDS כדי לחפש אינדקסים מקומיים אלה בעת ביצוע חיפוש. השימוש ב- WDS ב- Outlook מכונה לעתים 'חיפוש מיידי'.

תוכן Exchange מסומן על ידי WDS כאשר Outlook מוגדר להתחבר אל תיבת הדואר של Exchange באמצעות מצב Cached Exchange . כאשר חשבון דואר אלקטרוני של Exchange נמצא במצב Cached Exchange , התוכן של תיבת הדואר מסונכרן לקובץ ה- ost המקומי. זה הקובץ המקומי הנבדק ע"י WDS. WDS אינו מחפש באינדקס תיבת הדואר ישירות.


חפש ב- Outlook 2016

במצב Cached Exchange , Outlook 2016 עדיין מבצע שאילתות באינדקס חיפוש שולחן העבודה של WDS ... ומשתמש ב-Exchange 2016 ו- Exchange Online באמצעות חיפוש מהיר.

בהנחה שמדיניות החיפוש המהיר אינה מושבתת, Outlook 2016 למעשה שולח שאילתות בו-זמנית הן ל- WDS והן לחיפוש המהיר. אבל רק קבוצה אחת של תוצאות מוצגות על ידי Outlook. בהנחה שתוצאות החיפוש המהיר מוחזרות בזמן (כ -5 שניות), יש להן עדיפות. עם זאת, אם הזמן הקצוב לחיפוש מהיר מגיע לפני תגובת השרת, יוצגו תוצאות החיפוש של WDS. לחלופין, Outlook גם מעריך את הביצועים של חיבור הרשת, ואם הוא קובע שיש עיכוב, הוא קובע ברירת מחדל להצגת תוצאות WDS.

טווחי חיפוש מסוימים קובעים קריטריוני חיפוש שאינם ניתנים לעיבוד על ידי החיפוש המהיר. אם תגדיר את ההיקף עבור כל פריטי Outlookתיקיות המשנה או כל תיבות הדואר, Outlook  יפנה כברירת מחדל לתוצאות WDS. טווח החיפוש מוגדר ליד תיבת החיפוש 'חיפוש', כפי שמוצג כאן:


 

בנוסף, אם תקליד קריטריוני חיפוש שאינם נתמכים על ידי חיפוש מהיר,  Outlook יחזיר תוצאות WDS (כמובן, בהנחה ש- WDS תומך בקריטריונים). לדוגמה, Outlook תומך בשימוש בשאילתות שפה טבעית, למשל שהתקבלו: השנה . עם זאת, החיפוש המהיר של Outlook 2016  אינו פועל כך. לכן, אם תשלח שהתקבלה: השנה , Outlook מציג באופן אוטומטי תוצאות חיפוש של WDS. כדי להשתמש בחיפוש מהיר עבור שאילתה דומה, עליך לשלוח את הקריטריונים הבאים: התקבל> 12/31/2016 .

 

לסיכום, Outlook 2016 משתמש בחיפוש מהיר ו / או מחזיר תוצאות באמצעותו, אלא אם מתקיים אחד מהתנאים הבאים:

 

  • אתה מחובר לתיבת דואר ב- Exchange Server 2013 או מוקדמת יותר
  • Outlook 2016 מחובר לתיבת הדואר במצב מקוון
  • תכונת החיפוש המהיר מושבתת באמצעות מדיניות או הגדרת רישום משתמש מקומי (עוד על ניהול התכונה שבהמשך)
  • תוצאות החיפוש של FAST אינן מוחזרות בזמן (כ -5 שניות)
  • Outlook 2016 מעריך את הביצועים של חיבור הרשת וקובע שיש זמן אחזור
  • אתה מחפש תיבת דואר משנית (יש חריג לחריג זה, כפי שיוסבר בהמשך)
  • טווח החיפוש מוגדר לכל פריטי Outlook, תיקיות המשנה או כל תיבות הדואר
  • קריטריון החיפוש אינו נתמך על ידי חיפוש מהיר

 

האם אני רואה תוצאות WDS או FAST?

 

כדי לקבוע אילו תוצאות Outlook 2016 בחר להציג, בהנחה ששתי השאילתות הוגשו, תוכל להתמקד בממשק משתמש קטן:

 

אם התוצאות המוצגות הן אלה שנוצרו על ידי FAST, בתחתית רשימת ההודעות שלך יוצג הרמז הבא:

 


 

אם התוצאות המוצגות הן אלה שנוצרו על ידי WDS, החלק התחתון של רשימת ההודעות יציג את הרמז הבא:

 

 

כמובן שאתה הולך לשאול מה לחיצהעל יותר עושה... זה שולח שאילתה שאינה חיפוש מהיר ל- Exchange. כן, Exchange Server 2016 תומך הן בפונקציונליות חיפוש מהיר והן ב- Exchange Search מדור קודם. זה האחרון עדיין דורש תאימות לאחור עם Outlook 2013 וגירסאות מוקדמות יותר.

 

תיבות דואר משניות

 

כאשר Outlook 2016 שוחרר, התוכנית הייתה לתמוך רק בחיפוש מהיר על תיבת הדואר הראשית. עם זאת, החל בסתיו של 2017, אפשר לראות כי כל חשבון  Exchange שנוסף באמצעות קובץ | הגדרות חשבון (הידוע גם בשם MultiEx או חשבונות Exchange מרובים) תומך כעת באופן מלא בחיפוש מהיר.

 

אם אתה מוגבל לשימוש בעדכון ישן יותר של Outlook 2016 וחיפוש בתיבת דואר MultiEx, ייתכן ששאילתת החיפוש המהיר תוגש בהקשר של המשתמש המחובר (ראשי). זה גורם לתוצאות החיפוש להימשך מתיבת הדואר הראשית  שלך, ולא מהמשנית. אם אינך מצליח לשדרג את חשבון Outlook 2016 שלך גרסת נובמבר 2017, תוכל לעקוף זמנית את ההגבלה הזו באמצעות אחת מהאפשרויות הבאות:

 

  • שנה את טווח החיפוש לכל פריטי Outlook, תיקיות המשנה או כל תיבות הדואר
  • השבת את השימוש של Outlook 2016 בחיפוש מהיר באמצעות מדיניות או הגדרת רישום משתמש מקומי (עיין בסעיף הבא)

 

הערה סוגים אחרים של חשבונות משניים, כגון אלה שנוספו באמצעות פתיחת תיבות הדואר הנוספות או אלה המוגדרות באופן אוטומטי באמצעות AutoMapping, עדיין מוגבלות ל- WDS.

 

ניהול חיפוש מהיר ב - Outlook 2016

 

כדי להשבית חיפוש מהיר (חיפוש בסיוע שרת) ולחזור להשתמש ב- WDS, מנהל מערכת יכול להחיל מדיניות קבוצתית או ליישם את ערכי הרישום הבאים של המשתמש:

 

השבת חיפוש בסיוע שרתים


Group Policy registry path:
HKEY_CURRENT_USER\software\policies\Microsoft\office\16.0\outlook\search
DWORD: DisableServerAssistedSearch
OCT registry path:
HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\office\16.0\outlook\search
DWORD DisableServerAssistedSearch

מבטל את Outlook מלבקש ולהשתמש בתוצאות חיפוש מ- Exchange עבור פריטי תיבת דואר שנשמרו במטמון ולא במטמון. במקום זאת, הוא ישתמש בתוצאות החיפוש משירות החיפוש של Windows.

השבת הצעות שרת

Group Policy registry path:
HKEY_CURRENT_USER\software\policies\microsoft\office\16.0\outlook\search
DWORD: DisableServerAssistedSuggestions
OCT registry path:
HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\office\16.0\outlook\search
DWORD: DisableServerAssistedSuggestions

מבטל את Outlook מלבקש הצעות חיפוש מ- Exchange.

 

ה- DisableAssistedSearch ו- DisableServerAssistedSuggestions הם ערכי DWORD ויש להגדירם כ- 1 כדי לאכוף.

 

לתחילת המאמר