חברתנו עוברת לממשק ניטור ואיבחון אוטומטי חדש, על-מנת  להשתדרג ולהשתפר בכיסוי הבעיות ומתן פתרונות הולמים.

שירות זה נועד לנטר ולטפל במקרים כגון:

  • ניצול נפח דיסק.
  • שימוש יתר בזיכרון המחשב.
  • תקלות חומרה.
  • תפעול והגדרה של מדפסות וסורקים.
  • עדכוני תוכנות אנטי וירוס.
  • ביצוע גיבויים למחשבים ולשרתים.
  • מענה לתקלות אופיס, 365,    וכולי.

עקב מעבר לממשק התמיכה החדש, וודאי תבחינו באייקון חדש, הנמצא באזור הסמלים המוסתרים.

להלן מקרא ואפשרויות הסמלים:




  מצב מחובר – ישנה אפשרות חיבור שליטה מרחוק.



 


  מצב מנותק – אין אפשרות חיבור ושליטה מרחוק. אין תקשורת של אינטרנט.



          


  מצב לא פועל – אין אפשרות תמיכה באותו הרגע. השרות שרץ על המחשב אינו פעיל.



                


  מצב פרטיות (privacy) – מצב בו נדרש אישור להתחברות ושליטה מרחוק.(מומלץ להשתמש רק לזמן מוגבל, אחרת אפשרויות ניטור אינן עובדות,

 ולא ניתן לבצע שום פעילות ללא משתמש, המחוייב להימצא בעמדתו).



    


 מצב on-demand  – מצב בו נדרש אישור להתחברות ושליטה מרחוק. לא מנטר ולא מגלה בעיות.



חשוב לציין שלא תעשה כל התחברות מרחוק ללא הסכמתכם, גם על-מנת לבצע עדכוני מערכת וכיוצא בזה.

 

לתחילת המאמר